Ansøgning til politi

90 views
Ingame Navn: Magnus Imer

Alder (min 15+): 12 men er moden 

Hvorfor vil du gerne være politi? Jeg har spillet på RP siden starten nærmest og faktisk kun spillet som civil på de forskellige servere. Som jeg er godt kørt død i efterhånden, udover de forskellige mapskifts synes jeg ikke rigtig der er noget nyt i at være civil, og man laver det eneste om og om igen. Du skudfight med enten gangs eller politi eller andre civile ellers kører man Runs eller røver civile. Og derfor søger jeg noget nyt. Og efter mine mange timer på Dania og andre RP Server har jeg god forståelse inden for RP og hvordan man opføre sig overfor kolleger eller civile. Og det primært derfor jeg gerne vil søge ind i politiet.

Hvad er de vigtigeste egenskaber at have som Politibetjent?: at man skulle holde hovedet koldt

Har du nogle tidligere erfaringer som Politi?(evt. gerne skriv server og rank): ja jeg har været officer på arma-life-studio 

Hvorfor skal vi ansætte dig frem for andre?: Jamen jeg synes i skal vælge mig fordi jeg ville være en godt kollega at have i politiet, fordi jeg er en meget humoristisk person og meget respektfuld person. Og jeg er som sagt tidligere rigtig erfaren inde for RP, og derfor tror jeg også jeg vil kunne få lavet nogle fede scenarios med de civile som vil kunne lede til noget fedt RP. Og har god tid til at være online på serveren da jeg ikke rigtig laver andet efterskole. Og så er jeg også ret erfaret skytte efter at have været civil i så lang tid og plus det er jeg også god til at køre bil. Det er derfor jeg synes i skal vælge mig frem for andre...

Andet vi skal vide?: håber du vil give mig en chance nu hvor jeg kun er 12

Underskrift:
Jeg (Magnus Imer) erklærer at jeg har skrevet ansøgningen af mig selv. Jeg vil gøre alt for at være aktiv og hjælpe politikorpset mvh (Magnus Imer )
Reply