Mette Alzura

Locked
103 views
Dit RP Navn: Mette Alzura

Dit IRL Navn(fornavn):Frederik

Din IRL Alder: 15

Har du nogensinde været banlyst fra Galaxy-Gaming: Ja fra tsen i 1 dag hvor jeg derefter fik unban
Tidligere erfaring som Staff (hvis du har nogen):Har været supporter på mange kelly servere

Hvorfor vil du gerne være Staff (Uddyb meget): Jeg vil gerne være en del af Galaxy Gamings staff team da jeg tror jeg har masser at kunne byde på. Jeg vil gerne kunne hjælpe folk med ting som f.eks hvis det er blevet vdm'et, rdm'et eller andre ting men jeg håber selvfølgelig ikke at der er nogen der har problemer med rp'et. Jeg vil gerne kunne hjælpe community'et da det er et ny opstartet community.

Fortæl lidt om dig selv (Uddyb meget):Jeg er en dreng i alder af 15 år som har spillet computer i et par år og det meste af tiden har jeg spillet rp. Jeg er en flink ung gut som elsker at hjælpe folk. Jeg går i 8 klasse og er meget sammen med mine venner

Hvorfor skal vi vælge dig frem for andre ansøgere(Uddyb): Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg kan være en masse på og har oplevet en del combatloger, rdm'ere osv. hvor jeg gerne har ville kunne gøre noget men har ikke haft mulighed for det. Jeg synes og de andre lavet pisse gode ansøgninger det giver jeg dem selvfølgelig så jeg synes ikke i skal vælge mig frem for andre men i skal se hvem i synes der skal ind, for er lige så meget værd som de andre. og så kan jeg også disse ting : 
Er god til at holde hovedet koldt
Jeg har overblik og kan beholde overblikket i stressede situationer
Kan tale pænt selvom folk sviner mig til og råber af mig
Har gode kommunikationsevner
Jeg er altid imødekommende
Jeg er venlig og hjælpsom
Jeg er altid energisk og glad!

Underskrift:
Mette
+1
Han skyder læger, sprænger serveren og rdm'er konstant
-1 TIL ANSØGNING