philip simoni

93 views

Ingame Navn: Philip simoni  Alder (min 15+): 15
  Hvorfor vil du gerne være politi? ørst og fremmest har jeg altid ville være politi men de fleste server skulle man være lidt ældre. Så derfor så jeg at denne server var ved at starte op og ville rigtig gerne  Hvad er de vigtigeste egenskaber at have som Politibetjent?: At kunne tage det seriøst, og at kunne kontrollere sit våben og køretøj og ikke mindst kan rammeHar du nogle tidligere erfaringer som Politi?(evt. gerne skriv server og rank): Ja
  Hvorfor skal vi ansætte dig frem for andre?:Fordi jeg selv mener at jeg godt kan tage mig sammen når det kommer til seriøs rp, og fordi jeg er klar til at samarbejde sammen med mine nye kolleger  Andet vi skal vide?: nej
  Underskrift:Jeg (Navn) erklærer at jeg har skrevet ansøgningen af mig selv. Jeg vil gøre alt for at være aktiv og hjælpe politikorpset mvh (Navn) Philip simoni
ssimoni said previously:

Ingame Navn: Philip simoni  Alder (min 15+): 15

Hvorfor vil du gerne være politi? ørst og fremmest har jeg altid ville være politi men de fleste server skulle man være lidt ældre. Så derfor så jeg at denne server var ved at starte op og ville rigtig gerne

Hvad er de vigtigeste egenskaber at have som Politibetjent?: At kunne tage det seriøst, og at kunne kontrollere sit våben og køretøj og ikke mindst kan rammeHar du

nogle tidligere erfaringer som Politi?(evt. gerne skriv server og rank): Ja

Hvorfor skal vi ansætte dig frem for andre?:Fordi jeg selv mener at jeg godt kan tage mig sammen når det kommer til seriøs rp, og fordi jeg er klar til at samarbejde

sammen med mine nye kolleger
  Andet vi skal vide?: nej

Underskrift:Jeg (Navn) erklærer at jeg har skrevet ansøgningen af mig selv. Jeg vil gøre alt for at være aktiv og hjælpe politikorpset mvh (Navn) Philip simoni

Reply here... ( remove this text )
+1
+1
Reply