Politi ansøgning

88 views
Ingame Navn: 
Denis Stojanovic

Alder (min 15+):
15

Hvorfor vil du gerne være politi? 
fordi jeg savner at være det. jeg har været det på engelske server men ikke på en dansk så synes det var på tide at prøve det af. jeg kan bare godt lide af at være en del af et fællesskab der gør noget godt for andre mennesker og holder byen i ro og orden. 

Hvad er de vigtigeste egenskaber at have som Politibetjent?: at man er positiv og kan kontrollere sig selv i enhver situation. at man kan finde ud af at håndtere et våben og ved hvornår det skal bruges, at man kan holde fokus gennem en lang arbejds dag, at man kan køre hurtigt under pres, og at man nyder det man laver.

Har du nogle tidligere erfaringer som Politi?(evt. gerne skriv server og rank): jeg var NATO inde på PSISYN takistan, og var Patrol cop på Arma life.net

Hvorfor skal vi ansætte dig frem for andre?: i skal vægle mig fordi jeg er erfaren, er meget positiv, kan godt lide at være betjent, har kontrol og kan holde fokus og er bare meg glad for at være sammen med andre.

Andet vi skal vide?: ikke andet end tak fordi i læser denne ansøgning

Underskrift:
Jeg Denis Stojanovic erklærer at jeg har skrevet ansøgningen af mig selv. Jeg vil gøre alt for at være aktiv og hjælpe politikorpset mvh Denis Stojanovic
Reply